Reklamacje i zwroty
Zwrot produktów
Chcesz zwrócić otrzymany towar? To nie problem!
Jak dokonać zwrotu?
Wydrukuj i uzupełnij formularz zwrotu
Formularz zwrotu znajdziesz tutaj.
(Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania, możesz przepisać jego treść na zwykłą kartkę).
Produkt wraz z formularzem zapakuj do paczki
Zabezpiecz towar i spakuj go do odpowiednio przygotowanej paczki. Nie zapomnij zapakować do środka wypełnionego formularza. Pamiętaj, że zwrócić możesz tylko produkt nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu i z pełną jego zawartością.
Wyślij paczkę kurierem lub pocztą
wyślij paczkę na adres:
Abreo Tomasz Stępień
ul. Krakowska 27b
34-730 Mszana Dolna
Oczekuj zwrotu środków
Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od daty wysłania oświadczenia.
Zwracamy również koszty wysyłki!
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Abreo.pl zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy spośród zawartych w ofercie sprzedaży).
Reklamacje
Chcesz złożyć reklamację? To nie problem!
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt ulegnie awarii lub okaże się wadliwy, masz prawo złożyć reklamację. W ciągu 2 lat od zakupu możesz skorzystać z tego prawa i w ramach rękojmi domagać się obniżki ceny, zwrotu, wymiany lub naprawy produktu. O szczegółach reklamacji tytułem rękojmi możesz przeczytać w naszym regulaminie.
Jak złożyć reklamację?
Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z obsługą sklepu telefonicznie lub mailowo na adres sklep@abreo.pl, a doradzimy Ci na temat dalszego postępowania reklamacyjnego.
Wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacji
Formularz reklamacji znajdziesz tutaj.
Wyślij reklamowany produkt na nasz adres
Spakuj towar wraz z dowodem zakupu i formularzem i wyślij je na adres:
Abreo Tomasz Stępień
ul. Krakowska 27b
34-730 Mszana Dolna
W terminie 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji
Jeślii reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Gwarancje
Produkty przez nas sprzedawane mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.W przypadku chęci złożenia reklamacji na produkt objęty gwarancją skontaktuj się z nami. Nasz adres i numery kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.