• +48 737-974-604​
  • sklep@abreo.pl
  • Pon - Pt: 8:00 - 17:00

Reklamacje i zwroty

Zwrot produktów

Chcesz zwrócić otrzymany towar? To nie problem!

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru, możesz go zwrócić w ramach odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość. Pamiętaj, że zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) możliwość zwrotu dotyczy tylko Konsumentów. Oznacza to, że kupując produkt na użytek firmowy (z fakturą zakupu z numerem NIP przedsiębiorstwa) nie będziesz mógł skorzystać z tego uprawnienia.  Szczegóły odnośnie polityki zwrotów znajdziesz również w naszym regulaminie.

Jak dokonać zwrotu?

Wydrukuj i uzupełnij formularz zwrotu

Formularz zwrotu znajdziesz tutaj.
(Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania, możesz przepisać jego treść na zwykłą kartkę).

Produkt wraz z formularzem zapakuj do paczki

Zabezpiecz towar i spakuj go do odpowiednio przygotowanej paczki. Nie zapomnij zapakować do środka wypełnionego formularza. Pamiętaj, że zwrócić możesz tylko produkt nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu i z pełną jego zawartością.

Wyślij paczkę kurierem lub pocztą

wyślij paczkę na adres:
Abreo Tomasz Stępień
ul. Krakowska 27b
34-730 Mszana Dolna

Oczekuj zwrotu środków

Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od daty wysłania oświadczenia.

Zwracamy również koszty wysyłki!

W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Abreo.pl zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy spośród zawartych w ofercie sprzedaży).

Reklamacje

Chcesz złożyć reklamację? To nie problem!

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt ulegnie awarii lub okaże się wadliwy, masz prawo złożyć reklamację. W ciągu 2 lat od zakupu możesz skorzystać z tego prawa i w ramach rękojmi domagać się  obniżki ceny, zwrotu, wymiany lub naprawy produktu. O szczegółach reklamacji tytułem rękojmi możesz przeczytać w naszym regulaminie.

Jak złożyć reklamację?

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z obsługą sklepu telefonicznie lub mailowo na adres sklep@abreo.pl, a doradzimy Ci na temat dalszego postępowania reklamacyjnego.

Wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacji

Formularz reklamacji znajdziesz tutaj.

Wyślij reklamowany produkt na nasz adres

Spakuj towar wraz z dowodem zakupu i formularzem i wyślij je na adres:
Abreo Tomasz Stępień
ul. Krakowska 27b
34-730 Mszana Dolna

W terminie 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji

Jeślii reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Gwarancje

Produkty przez nas sprzedawane mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.W przypadku chęci złożenia reklamacji na produkt objęty gwarancją skontaktuj się z nami. Nasz adres i numery kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.

Close Menu
×
×

Koszyk